Sunday, May 22, 2011

ya Allah :(

kenapa ?
bila aku dengar lagu niyh . .
mesti air mata aku menitis . .
ya Allah . .
apa maksud semua niyh ?
ya Allah . .
hanya engkau boleh memberi petujuk kepada hamba mu niyh . . .
aku tidak boleh terima semua niyh ?
kenapa ?
mesti semua niyh kembali lagi ! !
selama niyh aku tak pernah teringat semua benda niyh . .
tapi hari niyh !
semua tuh datang secara tiba dalam pemikiran aku . . .
aku memang mula rasa gelisah bila teringat semua niyh . . .
aku takut ya Allah . . .
ya Allah . ..
engkau lindungi laa hamba mu niyh ya Allah . .
kau beri laa aku kesempat untuk mengetahui semua niyh . .
jika semua mimipi yang kau berikan pada aku setiap malam . .
itu adalah petandanya . .
aku terima dengan seadanya . . .
aku mempercayai qadar n qadak . .
semuanya telah tercatat di dalam al-quran . .
aku harap semua itu hanya permainan tidur aku sahaja . .
ya Allah . .
terima kasih selama niyh kau berikan aku kebahagian  . .
aku bersyukur sangat2 . . .
atas pemberian engkau selama niyh . . .
jaganlah timpa bencana kepada hamba mu niyh ya Allah . . .
aku bermohon ! ! :'(
aku ingin teruskan perjuangan ku ini ya Allah . . .
ya Allah ya Rahman ya Rahim . . . AMIN~

                         (ya Allah ! aku takut dengan kekuasaan mu ya Allah )

                     (ya Allah ! berilah aku ketenangan di dalam kehidupan ku ini )



                             (padamu ku bersujud)
suke ? Like jEwp ^_^

0 comment: