Sunday, May 22, 2011

Akhirnyee . . . *_*

yeah yeah yeah . .
gembira gembira . .
akhirnye . . .
jumpa jugak purse . . .selamat aku . .
sebab dalam purse tuh ade mcm2 . . .
yang paling penting IC , huhuuu ~
kalau hilang IC aku  . . xtau laa mcm mne . .
aku rase kene hantar kat INDONESIA  nanti . .
ish ! ish ! ish . .
xpatot ! xptOt . .
naseb baek lah ^_^
aku xkene ganti PENDRIVE nurole hehe . .
terima kasih ya Allah . .
sebab beri aku petunjuk . . .
aku bersyukur sangat2 . .
semua barang dalam purse aku selamat . .
yeah
besok boleh pakai jam tuh dah  . .haha. .
niyh wat aku lebih semangat nak jawab exam besok . .huhuu . .
bagi yang terbaca aku punya entry niyh . .
doa doa an laa aku dalam exam besok ea . .
huhuu .  :)
AMIN ~ ^_^



(my purse)

(my pendrive)

(eheh . . pendrive ain natasya )


(mcm niyh lah pendrive nurole )

suke ? Like jEwp ^_^

2 comment:

Ain You2Nique said...

eh,mcm mane pendrive aku leh trsesat..???hahahahaha

aRzu aReEyn said...

hahaha. . .saja je bagi gempak sikit :)