Friday, May 20, 2011

sh!t . . -,-

---------------------------------------------------------------------
ko ape sal kacau aku lagi -,-
pening tau x dgr telefon berbunyi !
aku dah x teringin na jawab ko pnye panggilan -,-
kau buat bende mcg aku . .
buat abes kn kdit jew. . .
eeuu ~
terima laa balas . .
kau g laa kat makwe kau tuh . . .
haha. .
yang kau banga2 tuh . .
wat pe cari aku . .
geli ~ geli ~ geli . . (''),('')
eeeeeeeeee . . . .
aku dah x berkenan ngn kau dah !
shuss . . shuss . . shusssss
pergi kau . . lemas aku bila kau ade dlm hidup aku .  . .
hahaha. . . . -,-
aku dah x perlu kau . . 
aku ade membe aku . . 
aku lebih bahagia ngn dia org . .  hahahaha xD
 ..........................................................................................................



suke ? Like jEwp ^_^

0 comment: