Monday, May 23, 2011

ketakutan melanda -,-

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sebelum bermulanya hari esok . . marilah beramai-ramai , kita ketawa sepuas-puasnya , kerana hari esok tidak akan pernah tiba-tiba . . hahahahahahahahahhaha. . .aku dah kemerepekan . . .huhuhuuuuuu.........
esOk bermula lah exAm GRAFIK BERKOMPUTER . . kali niyh mesti payah exam . .aku curi2 tgk pun . . huhuu . . kene tarik nafas panjang-panjang pun mcm laa dpt jawab . . haha. .e2 pun kalau rajin membaca laa . . mesti komfem boleh jawab . . hehe . . aku rasa kali niyh exam GRAFIK BERKOMPUTER aku low kot . . sebab memori aku banyak hilang entah kemana entah . . hehe . . .so ! aku malas na kejar . . aku buad tak tau je laa. . .asalkan aku haPpy tengok budak2 niyh jawab . . hahaha. . .sebab aku malas nanti org ckp aku belagak lak . . mentang2 abg aku dulu ada ambek subjek GRAFIK BERKOMPUTER  . . yang pandai dia bukan aku. . huwaaa. . . hehe . . ada abg pun mana boleh pakai , na suh dia tolong . .uhuuu . . JANGAN HARAP LER . . .bak kata abg aku ''KALAU NAK PANDAI , MESTILAH BERUSAHA SENDIRI JANGAN NAK KENE SUAP JE NANTI BANGAI'' haha. .ayat dia macam falsafah je aku dengor . .geli telinga aku mendengarnya . . hahaha.  . . . relex laa kita gurau2 je . . hehe . .ermm . .kali niyh aku rasa mesti ain natasya yang dapat A+,A,A- . . gerenti kalau idoknye sidia niyh hah nurole . . sebab aku ada nampak kebolehan si mereka2 niyh . . .hehehe . . . ermm . .norimi boleh kot markh dia tinggi dari aku . . bak kata pepatah''JANGAN SANGKA AIR YANG TENANG TIADA BUAYA''  ceyh . . mcm laa betul pepatah aku niyh . . hehe . .sebenarnya aku maen tibai je . . asalkan sedap di dengar ^_^ . . .hahahaha. . .btw gud luck kawan-kawan yang jawab exam GRAFIK BERKOMPUTER besok . .hehehe. . . .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------




(esok kene warna bas sekolah!yeah .. kembali kepada zaman kanak-kanak)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

suke ? Like jEwp ^_^

0 comment: