Saturday, May 14, 2011

x menarik pon !

aku busan laa . .
ari2 on9 fb . . .
dah mcm org bodoh !
asyik2 , chat ngn org same !
ishh . .
fedup . . .
laman sosial niyh dh x dek yg menarik dah  . .
semua dh bosan !
menyampah ! menyampah !
hahaha. . .
niyh lagi stu !
fesebuk niyh tmpt  .
na gadOh ke ?
ishh . .
pelik betOl . . . abes semua org yg dia knal . .
na dia kutuk2 nyee. . .
dak2 yg dia kutuk seme ckp mcm niyh kt dia . .
(kau igt kau ni bagos sngt , lawar sngt ) ?
hahaha . . . aku rse dak yg cri gdoh tuh msti dia jles kot . .
ermmmmm . . .
lupe un je laa citer kt ats tuh . . .
yg pnting bila kt pdang masyar dia cri aku  . . .
hahahaha. . . .bkn jht , tpi knyataan . . . :)







..................................................................................................................
niyh lagi satu !
nom yg lbih dri 10 niyh . .
xabes2 dok misscall aku  . .
entah ! sehari bpe bnyk msscll . . .
bila aku tnye spe . . x balas pon !
eeeishh . .
geram betOl . . .
mcm dia tuh hot sangat . . .
fedup tOl aku . . .
bila aku misscall dia . . stupid g angkt . . .
dh laa mahal . . .
abes un kdit aku jew . . . .>.<




                                       nmcm niyh laa aku pnah dpt =) tpi lbih dri yg dlm fon 2 . . .
..................................................................................................................
mne laa membe2 aku m'hilang niyh . . .
aku alwayz tnggu kau on9 . . .
sbb aku na tnye somtek kt kau niyh . . .hahahaha
n talking2 ngn kau . . hahaha
bila kau on9 . . aku lak x on9 . . .hehe. . .
mrah laa tuh ! aku kiddin jew . . . :P
hahahahahahahhahaahahahahahhahahahahhahahahaha



.............................................................................................................
suke ? Like jEwp ^_^

2 comment:

Ain You2Nique said...

nom celcom tuh...
hahaha...

aRzu aReEyn said...

entah laa nom spe . . abaikan . . hahahaha xD